En detaljeret beskrivelse af de tilgængelige betalingsformer findes her.
Desværre tilbyder vi ikke denne mulighed, da hver bestilling bliver lavet individuelt.
Leveringstid og priser kan findes her.
Retningslinjerne for procedure i tilfælde af en beskadiget pakke kan findes her.
Beskadiget pakke
Hvis du bemærker at pakken er beskadiget, skal du tage imod den fra kureren og bede om at åbne den i vedkommendes nærvær. Hvis der er skader, skal du udfylde klageformularen. Sælgeren vil på ny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage. Hvis du opdager, at pakken er beskadiget efter kurerens har forladt den, vil desværre hverken skaden på pakken eller klagen blive anerkendt.
Bestil klage
Skulle du opdage tekniske mangler ved modtagelse af pakken, herunder:
SKontakt sælgeren ved at skrive til kontakt@pixers.dk , og sælgeren sender en kurér for at afhente pakken.
Sælgeren vil påny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage.
BEMÆRK VENLIGST
Tekniske defekter omfatter ikke: Farveforskelle på grund af forskellene i farvegengivelse på computerskærme.
Selvfølgelig. På mønstersiden finder du beskæringsindstillinger, samt muligheden for at tilføje sepia eller sort/hvide effekter. Hvis du har brug for mere komplicerede ændringer, skal du kontakte sælgeren, inden du bestiller for at diskutere detaljerne.
De personlige oplysninger fra kunden er beskyttet på en måde, der forhindrer adgang fra tredjepart.
Skulle du have spørgsmål omkring din bestilling som du ikke kunne finde svar på, eller hvis du bare vil have en konsulents mening, tryk her.
Du vil blive underrettet om hver ændring i din ordrestatus via e-mail. Ordrestatus er designet specifikt til at levere denne service:
Farverne på billederne på skærmen kan afvige lidt fra de faktiske farver på udskriften. Disse forskelle skyldes de individuelle indstillinger på din skærm.
Du kan altid kontakte vore kvalificerede konsulenter for at udnytte deres store erfaring. Du kan kontakte dem her.
Kontakt sælgeren så hurtigt som muligt ved at skrive til: kontakt@pixers.dk. Vi vil forsøge at færdiggøre eller genudskriv din bestilling så hurtigt som muligt.
Hvis det viser sig, at billedet bliver forvrænget på grund af størrelse forårsaget af størrelses parametrene, som du definerede under forberedelsesprocessen, vil sælgeren kontakte dig for at høre dig om mulige ændringer i størrelsen eller billedbeskæringen for at bibeholde proportionerne. Beskærings forslag vil blive sendt til dig. Sælger træffer aldrig beslutninger uden at konsultere kunden først.
Ja, bare abonner på Pixers nyhedsbrev.
I tilfælde af returnering bedes du sende dine spørgsmål til contact@pixers.uk og ikke sende ordrer tilbage til kontorets adresse. Dette er kun en postadresse. Alle ordrer sendt til denne adresse vil desværre blive sendt tilbage til dig.