-40% PÅ ALT Kun indtil udgangen af 29-03-2024 ❤️
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersCookiepolitik

Hjemmesiden anvender sine egne og partneres cookies til at sikre, at alle butiksfunktioner fungerer korrekt og også til analytiske og markedsføringsmæssige formål. Cookies bruges primært til at matche markedsføringsindhold til dine præferencer og behov. Brugen af analytiske og marketingcookies kræver dit samtykke, hvilket bekræftes når du klikker på "Tillad alle". Hvis der er behov for at tilpasse samtykket til brugen af cookies fra os og vores partnere, skal du klikke på "Administrér cookies". Det udtrykte samtykke kan til enhver tid trækkes tilbage ved at ændre de valgte indstillinger. Brugen af cookies er ensbetydende med behandling af dine personlige data, hvis administrator er Pixplanet Sp. z o.o. I nogle tilfælde kan vores partnere også være dataansvarlige. Al information om brugen af cookies og behandlingen af dine personoplysninger hos os og vores partnere og om dine rettigheder kan findes i vores Cookiepolitik

Frequently asked questions

  1. Hvordan kan jeg bestille?
  2. Hvordan kan man betale på pixer.dk?
  3. Kan jeg betale ved levering?
  4. Hvad er leveringstiderne og hvad koster forsendelserne?
  5. Hvad skal jeg gøre hvis jeg modtager en beskadiget pakke?
  6. Hvordan annonceres en ordre?
  7. Kan billedet blive beskåret, retoucheret eller få farven ændret?
  8. Er mine personlige oplysninger beskyttet?
  9. Hvad kan jeg gøre hvis jeg har flere spørgsmål omkring min bestilling?
  10. Hvordan tjekker jeg status på min bestilling?
  11. Er udskrifts farverne identiske med farverne på fotografierne eller de designs, der ses på computerskærmen?
  12. Hvad kan jeg gøre hvis jeg ikke finder et design som passer mig?
  13. Det leverede udkrifter er delvis eller fuldt ud i ikke-overensstemmelse med min ordre - hvad skal jeg gøre?
  14. Vil billedet blive deformeret, hvis jeg indtaster en tilfældig størrelse?
  15. Kan jeg få rabat?
  16. Kan jeg returnere min ordre?

1. Hvordan kan jeg bestille?

  • Vælg det design du er interesseret i via hovedmenuen eller skriv nøgleord i søgemaskinen for at finde et ideelt design, der er egnet til trykning som vægtapet, lærredstryk, plakat eller klistermærke.
  • Tryk på det valgte billede for at åbne udskrift siden.
  • Vælg den størrelse eller effekt som du vil have på trykket.
  • Klik “Køb nu” og udfyld bestillings formularen.

2. Hvordan kan man betale på pixer.dk?

En detaljeret beskrivelse af de tilgængelige betalingsformer findes her.

3. Kan jeg betale ved levering?

Desværre tilbyder vi ikke denne mulighed, da hver bestilling bliver lavet individuelt.

4. Hvad er leveringstiderne og hvad koster forsendelserne?

Leveringstid og priser kan findes her.

5. Hvad skal jeg gøre hvis jeg modtager en beskadiget pakke?

Retningslinjerne for procedure i tilfælde af en beskadiget pakke kan findes her.

6. Hvordan annonceres en ordre?

Beskadiget pakke

Hvis du bemærker at pakken er beskadiget, skal du tage imod den fra kureren og bede om at åbne den i vedkommendes nærvær. Hvis der er skader, skal du udfylde klageformularen. Sælgeren vil på ny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage. Hvis du opdager, at pakken er beskadiget efter kurerens har forladt den, vil desværre hverken skaden på pakken eller klagen blive anerkendt.

Bestil klage

Skulle du opdage tekniske mangler ved modtagelse af pakken, herunder:

  • Forkert størrelse
  • Forkert beskæring / forkert materiale
  • Dele af bestillingen mangler

SKontakt sælgeren ved at skrive til kontakt@pixers.dk , og sælgeren sender en kurér for at afhente pakken.

Sælgeren vil påny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage.

BEMÆRK VENLIGST

Tekniske defekter omfatter ikke: Farveforskelle på grund af forskellene i farvegengivelse på computerskærme.

7. Kan billedet blive beskåret, retoucheret eller få farven ændret?

Selvfølgelig. På mønstersiden finder du beskæringsindstillinger, samt muligheden for at tilføje sepia eller sort/hvide effekter. Hvis du har brug for mere komplicerede ændringer, skal du kontakte sælgeren, inden du bestiller for at diskutere detaljerne.

8. Er mine personlige oplysninger beskyttet?

De personlige oplysninger fra kunden er beskyttet på en måde, der forhindrer adgang fra tredjepart.

9. Hvad kan jeg gøre hvis jeg har flere spørgsmål omkring min bestilling?

Skulle du have spørgsmål omkring din bestilling som du ikke kunne finde svar på, eller hvis du bare vil have en konsulents mening, tryk her.

10. Hvordan tjekker jeg status på min bestilling?

Du vil blive underrettet om hver ændring i din ordrestatus via e-mail. Ordrestatus er designet specifikt til at levere denne service:

  • placeret - -bestillingen er placeret korrekt;
  • betalt - Betalingen er blevet behandlet korrekt;
  • behandles - bestillingen er blevet sendt til sælgeren og den behandles;
  • afsendt - Dit pakke er overført til DHL. Sammen med mailnotifikationen modtager du en e-mail med fragtbrev nummeret for at kunne spore din pakke indtil leveringstidspunktet.

11. Er udskrifts farverne identiske med farverne på fotografierne eller de designs, der ses på computerskærmen?

Farverne på billederne på skærmen kan afvige lidt fra de faktiske farver på udskriften. Disse forskelle skyldes de individuelle indstillinger på din skærm.

12. Hvad kan jeg gøre hvis jeg ikke finder et design som passer mig?

Du kan altid kontakte vore kvalificerede konsulenter for at udnytte deres store erfaring. Du kan kontakte dem her.

13. Det leverede udkrifter er delvis eller fuldt ud i ikke-overensstemmelse med min ordre - hvad skal jeg gøre?

Kontakt sælgeren så hurtigt som muligt ved at skrive til: kontakt@pixers.dk. Vi vil forsøge at færdiggøre eller genudskriv din bestilling så hurtigt som muligt.

15.Vil billedet blive deformeret, hvis jeg indtaster en tilfældig størrelse?

Hvis det viser sig, at billedet bliver forvrænget på grund af størrelse forårsaget af størrelses parametrene, som du definerede under forberedelsesprocessen, vil sælgeren kontakte dig for at høre dig om mulige ændringer i størrelsen eller billedbeskæringen for at bibeholde proportionerne. Beskærings forslag vil blive sendt til dig. Sælger træffer aldrig beslutninger uden at konsultere kunden først.

15. Kan jeg få rabat?

Ja, bare abonner på Pixers nyhedsbrev.

16. Kan jeg returnere min ordre?

I tilfælde af returnering bedes du sende dine spørgsmål til contact@pixers.uk og ikke sende ordrer tilbage til kontorets adresse. Dette er kun en postadresse. Alle ordrer sendt til denne adresse vil desværre blive sendt tilbage til dig.