-45% på plakater! Kun indtil udgangen af 20-03-2024
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersCookiepolitik

Hjemmesiden anvender sine egne og partneres cookies til at sikre, at alle butiksfunktioner fungerer korrekt og også til analytiske og markedsføringsmæssige formål. Cookies bruges primært til at matche markedsføringsindhold til dine præferencer og behov. Brugen af analytiske og marketingcookies kræver dit samtykke, hvilket bekræftes når du klikker på "Tillad alle". Hvis der er behov for at tilpasse samtykket til brugen af cookies fra os og vores partnere, skal du klikke på "Administrér cookies". Det udtrykte samtykke kan til enhver tid trækkes tilbage ved at ændre de valgte indstillinger. Brugen af cookies er ensbetydende med behandling af dine personlige data, hvis administrator er Pixplanet Sp. z o.o. I nogle tilfælde kan vores partnere også være dataansvarlige. Al information om brugen af cookies og behandlingen af dine personoplysninger hos os og vores partnere og om dine rettigheder kan findes i vores Cookiepolitik

Reklamation og returret


1. Beskadiget pakke

Hvis du bemærker at pakken er beskadiget, skal du tage imod den fra kureren og bede om at åbne den i vedkommendes nærvær. Hvis der er skader, skal du udfylde klageformularen. Sælgeren vil på ny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage. Hvis du opdager, at pakken er beskadiget efter kurerens har forladt den, vil desværre hverken skaden på pakken eller klagen blive anerkendt.


2. Produktions klager

Skulle du opdage tekniske mangler ved modtagelse af pakken, herunder:

  • Forkert størrelse
  • Forkert beskæring / forkert materiale
  • Dele af bestillingen mangler

Kontakt sælgeren ved at skrive til kontakt@pixers.dk , og sælgeren sender en kurér for at afhente pakken.

Sælgeren vil påny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage.


BEMÆRK VENLIGST
Tekniske defekter omfatter ikke: Farveforskelle på grund af forskellene i farvegengivelse på computerskærme.


3. Retur

Vi håndterer hver enkelt bestilling individuelt og vi gør vores bedste for at sikre, at du bliver positivt overrasket. Men hvis den bestilte tjeneste ikke opfylder dine forventninger, har du mulighed for at returnere din ordre inden for 365 dage efter levering, af en eller anden grund. Bestillingen accepteres kun, hvis originalen returneres, med hele dens indhold ubeskadiget.

Du har tre muligheder at vælge imellem, når du returnerer din service og materialer:

  1. Du modtager en ændret bestilling - i overensstemmelse med dine indikationer.
  2. Du vil modtage en ny bestilling til samme pris.
  3. Du modtager refusion som et kupon.

Hvis du vil returnere en bestilling, bedes du kontakte sælgeren på: kontakt@pixers.dk og angiv dit bestillingsnummer.

** Ret til retur gælder ikke, hvis bestillingen er beskadiget af mekaniske faktorer af ekstern oprindelse.**