Klage eller retur

Beskadiget pakke

Hvis du bemærker at pakken er beskadiget, skal du tage imod den fra kureren og bede om at åbne den i vedkommendes nærvær. Hvis der er skader, skal du udfylde klageformularen. Sælgeren vil på ny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage. Hvis du opdager, at pakken er beskadiget efter kurerens har forladt den, vil desværre hverken skaden på pakken eller klagen blive anerkendt.

Produktions klager

Skulle du opdage tekniske mangler ved modtagelse af pakken, herunder:

  • - Forkert størrelse
  • - Forkert beskæring / forkert materiale
  • - Dele af bestillingen mangler

Kontakt sælgeren ved at skrive til kontakt@pixers.dk, og sælgeren sender en kurér for at afhente pakken.
Sælgeren vil påny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage.

BEMÆRK VENLIGST

Tekniske defekter omfatter ikke: Farveforskelle på grund af forskellene i farvegengivelse på computerskærme.

Retur

Vi håndterer hver enkelt bestilling individuelt og vi gør vores bedste for at sikre, at du bliver positivt overrasket. Men hvis den bestilte tjeneste ikke opfylder dine forventninger, har du mulighed for at returnere din ordre inden for 365 dage efter levering, af en eller anden grund. Bestillingen accepteres kun, hvis originalen returneres, med hele dens indhold ubeskadiget.
Du har tre muligheder at vælge imellem, når du returnerer din service og materialer:

  • Du modtager en ændret bestilling - i overensstemmelse med dine indikationer.
  • Du vil modtage en ny bestilling til samme pris.
  • Du modtager en refusion af beløbet på din konto inden for 14 arbejdsdage.
Ret til retur gælder ikke, hvis bestillingen er beskadiget af mekaniske faktorer af ekstern oprindelse.

Indsend en klage eller retur

Indtast den e-mail-adresse, du brugte, når du lavede din bestilling og dit bestillingsnummer for at gå til den side, der indeholder formularen.