Hvis du bemærker at pakken er beskadiget, skal du tage imod den fra kureren og bede om at åbne den i vedkommendes nærvær. Hvis der er skader, skal du udfylde klageformularen. Sælgeren vil på ny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage. Hvis du opdager, at pakken er beskadiget efter kurerens har forladt den, vil desværre hverken skaden på pakken eller klagen blive anerkendt.
Skulle du opdage tekniske mangler ved modtagelse af pakken, herunder:
For at indsende din klage skal du udfylde formularen nederst på siden.
Sælgeren vil påny sende din bestilling uden ekstra omkostninger eller vil refundere dine penge indenfor 14 hverdage.
Tekniske defekter omfatter ikke: Farveforskelle på grund af forskellene i farvegengivelse på computerskærme.
Vi håndterer hver enkelt bestilling individuelt og vi gør vores bedste for at sikre, at du bliver positivt overrasket. Men hvis det bestilte produkt ikke opfylder dine forventninger, har du muligheden for at returnere det inden for 365 dage efter bestillingens levering uden at angive en grund.
Du har tre muligheder at vælge imellem, når du returnerer din service:
For at returnere dit køb, kontakt sælgeren ved at udfylde formularen nederst på siden.
Indtast den e-mail-adresse, du brugte, når du lavede din bestilling og dit bestillingsnummer for at gå til den side, der indeholder formularen.