Frequently asked questions

  1. Hvordan kan jeg bestille?
  2. Hvordan kan man betale på pixer.dk?
  3. Kan jeg betale ved levering?
  4. Hvad er leveringstiderne og hvad koster forsendelserne?
  5. Hvad skal jeg gøre hvis jeg modtager en beskadiget pakke?
  6. Kan jeg returnere min bestilling, hvis den ikke opfylder mine forventninger?
  7. Kan billedet blive beskåret, retoucheret eller få farven ændret?
  8. Er mine personlige oplysninger beskyttet?
  9. Hvad kan jeg gøre hvis jeg har flere spørgsmål omkring min bestilling?
  10. Hvordan tjekker jeg status på min bestilling?
  11. Er udskrifts farverne identiske med farverne på fotografierne eller de designs, der ses på computerskærmen?
  12. Hvad kan jeg gøre hvis jeg ikke finder et design som passer mig?
  13. Det leverede udkrifter er delvis eller fuldt ud i ikke-overensstemmelse med min ordre - hvad skal jeg gøre?
  14. Vil billedet blive deformeret, hvis jeg indtaster en tilfældig størrelse?
  15. Kan jeg få rabat?

1. Hvordan kan jeg bestille?

  • Vælg det design du er interesseret i via hovedmenuen eller skriv nøgleord i søgemaskinen for at finde et ideelt design, der er egnet til trykning som vægtapet, lærredstryk, plakat eller klistermærke.
  • Tryk på det valgte billede for at åbne udskrift siden.
  • Vælg den størrelse eller effekt som du vil have på trykket.
  • Klik “Køb nu” og udfyld bestillings formularen.

2. Hvordan kan man betale på pixer.dk?

En detaljeret beskrivelse af de tilgængelige betalingsformer findes her.

3. Kan jeg betale ved levering?

Desværre tilbyder vi ikke denne mulighed, da hver bestilling bliver lavet individuelt.

4. Hvad er leveringstiderne og hvad koster forsendelserne?

Leveringstid og priser kan findes her.

5. Hvad skal jeg gøre hvis jeg modtager en beskadiget pakke?

Retningslinjerne for procedure i tilfælde af en beskadiget pakke kan findes her.

6. Kan jeg returnere min bestilling, hvis den ikke opfylder mine forventninger?

Selvfølgelig. Alt information omkring dette emne kan findes her.

8. Kan billedet blive beskåret, retoucheret eller få farven ændret?

Det kan det, beskæring af fotos og farveændringer findes på designsiden. For at foretage yderligere ændringer, skriv en detaljerede beskrivelse i kommentarfeltet i bestillingen. Når vi har modtaget det, kontakter vores grafiske designere dig for at sikre bestillingsoplysningerne. Udgifterne til denne type tjenester fastlægges individuelt.

9. Er mine personlige oplysninger beskyttet?

De personlige oplysninger fra kunden er beskyttet på en måde, der forhindrer adgang fra tredjepart.

10. Hvad kan jeg gøre hvis jeg har flere spørgsmål omkring min bestilling?

Skulle du have spørgsmål omkring din bestilling som du ikke kunne finde svar på, eller hvis du bare vil have en konsulents mening, tryk her.

11. Hvordan tjekker jeg status på min bestilling?

Du vil blive underrettet om hver ændring i din ordrestatus via e-mail. Ordrestatus er designet specifikt til at levere denne service:

  • placeret - -bestillingen er placeret korrekt;
  • betalt - Betalingen er blevet behandlet korrekt;
  • behandles - bestillingen er blevet sendt til sælgeren og den behandles;
  • afsendt - Dit pakke er overført til DHL. Sammen med mailnotifikationen modtager du en e-mail med fragtbrev nummeret for at kunne spore din pakke indtil leveringstidspunktet.

12. Er udskrifts farverne identiske med farverne på fotografierne eller de designs, der ses på computerskærmen?

Farverne på billederne på skærmen kan afvige lidt fra de faktiske farver på udskriften. Disse forskelle skyldes de individuelle indstillinger på din skærm.

13. Hvad kan jeg gøre hvis jeg ikke finder et design som passer mig?

Du kan altid kontakte vore kvalificerede konsulenter for at udnytte deres store erfaring. Du kan kontakte dem her.

14. Det leverede udkrifter er delvis eller fuldt ud i ikke-overensstemmelse med min ordre - hvad skal jeg gøre?

Kontakt sælgeren så hurtigt som muligt ved at skrive til: kontakt@pixers.dk. Vi vil forsøge at færdiggøre eller genudskriv din bestilling så hurtigt som muligt.

15.Vil billedet blive deformeret, hvis jeg indtaster en tilfældig størrelse?

Hvis det viser sig, at billedet bliver forvrænget på grund af størrelse forårsaget af størrelses parametrene, som du definerede under forberedelsesprocessen, vil sælgeren kontakte dig for at høre dig om mulige ændringer i størrelsen eller billedbeskæringen for at bibeholde proportionerne. Beskærings forslag vil blive sendt til dig. Sælger træffer aldrig beslutninger uden at konsultere kunden først.

16. Kan jeg få rabat?

Ja, bare abonner på Pixers nyhedsbrev.